Sprzedaż wyrobów jubilerskich

Jeszcze do niedawna wielu klientów salonów jubilerskich decydowało się na zakup wyrobów jubilerskich. Decydowali się na srebrne świeczniki, cukiernice, grzechotki, łyżeczki, platery czy mleczniki. Ostatnio jednak można zaobserwować zmniejszone zainteresowanie tego typu przedmiotami.

Właściciele salonów jubilerskich starają się jednak zaoferować klientom najmodniejsze srebrne i pozłacane przedmioty, które ponownie stałyby się popularnym prezentem kupowanym przez klientów salonów jubilerskich.


Srebrne przedmioty

Właściciele salonów jubilerskich starają się zachęcać klientów do zakupów wartościowych przedmiotów jubilerskich. Zależy im na wypromowaniu srebrnych wyrobów jubilerskich, które ofiarowywane bywały z okazji najważniejszych okazji. – Jeszcze kilka lat temu srebrne cukiernice czy świeczniki sprzedawały się bardzo dobrze – mówi Wacław Mikołajewski, złotnik – jubiler, właściciel zakładu jubilerskiego w Warszawie. – Teraz klienci rzadko decydują się na zakup ekskluzywnych prezentów – dodaje. Większość właścicieli salonów jubilerskich podkre [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej