Złoto z pomysłem

Klienci stawiają już nie tylko na jakość produktu, ale także na jego niepowtarzalność. Małe dzieła sztuki jubilerskiej wykonywane pod konkretne zamówienie bądź stworzone przez złotnika dla potencjalnego klienta cieszą się dużym zainteresowaniem, mimo wysokich cen.
Złote kolekcje
W sieciowych salonach jubilerskich można znaleźć autorskie kolekcje złotej biżuterii. Największym zainteresowaniem wśród klientów niezmiennie cieszą się obrączki i pierścionki zaręczynowe z diamentowymi oczkami. – Klienci zaczynają oczekiwać od salonu jubilerskiego znacznie więcej – mówi Bolesław Mikliński, złotnik. – Przede wszystkim chcą, aby biżuteria, którą będą nosić była oryginalna – dodaje. Najpopularniejszą formą złotej biżuterii są w dalszym ciągu złote łańcuszki i pierścionki, jednak obserwując rynek jubilerski można zauważyć, że klienci starają się znaleźć na nim rzeczy niepowtarzalne. – Im ciekawsze, mniej popularne wzornictwo tym większe zainteresowanie klientów – mówi Krzysztof Waligórzanek, właściciel salonu jubilerskiego Karat. – Dla klienta zaczyna liczyć się przede wszystkim design – dodaje. „Złote kolekcje”, które można znaleźć w salonie jubilerskim, przypominają kolekcje z biżuterii srebrnej – zmieniają się niemal z sezonu na sezon. Producenci złotej biżuterii zaczęli tworzyć biżuterię w krótkich seriach produkcyjnych, aby nie zapełnić rynku swoimi wyrobami. – Można odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z powrotem dawny [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej