Walka z masówką
Stale rosnące zainteresowanie klientów masową i tanią biżuterią staje się dla właścicieli salonów jubilerskich coraz większym zagrożeniem. Klienci bowiem decydując się na zakupy masowej biżuterii, rzadziej zaglądają do salonów i kupują pełnowartościową biżuterię.Część właścicieli salonów jubilerskich podjęło walkę z producentami masowych dodatków i oferuje w swoich sklepach biżuterię, nie tylko wpisującą się w najnowsze trendy modowe, ale także w znacznie niższych cenach.
Nierówna walka
Niemal w każdym sieciowym sklepie odzieżowym można znaleźć dodatki biżuteryjne, które wpisują się w obowiązujące w danym sezonie trendy modowe. Klienci dobierają dodatki do swoich ubrań, przez co coraz częściej rezygnują z zakupów wartościowej biżuterii w salonie jubilerskim. – Moda na biżuterię sztuczną i tanią opanowała nasz rynek a zainteresowanie nią stale rośnie − mówi Bogdan Wyżykiewicz, jubiler i właściciel salonu jubilerskiego. – Jednocześnie pojawia się coraz [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|