Zielony smok synonimem biżuterii
Czwarte Letnie Targi Trendów Jubilerskich i Zegarkowych Jubinale 2011, najmłodsza impreza branży jubilerskiej w Polsce, na stałe wrosła w kalendarz wielu firm, właścicieli galerii, sklepów jubilerskich i hurtowni. Ciągły rozwój imprezy potwierdzają statystyki odwiedzin branżowych gości, których liczba zwiększa się z roku na rok.Cztery lata to czas, przez który Jubinale wyrosły na stabilną imprezą i znaną markę, a charakterystyczny logotyp – zielony smok – stał się rozpoznawalny nie tylko w Polsce, ale również w Europie Centralnej.
Goście z kraju i zagranicy
Od 10 do 12 czerwca w hali w Krakowie spotkało się 154 wystawców, z Polski, Litwy, Włoch, Niemiec, Czech, Słowacji, Austrii, Grecji i Cypru. Warto zauważyć, że wśród nich znalazło się aż 29 nowych wystawców z Polski, 9 z zagranicy i 8 nowych ekspozycji na platformie Trendy Projektantów. Targi odwiedziło 2157 osób. Część kupców poświęciło więcej czasu na wybór i zakup biżuterii przychodząc również w kolejne dni targowe, dlatego też całkowita liczba wejść do hali, jaką zarejestrował system identyfikacyjny, wynosi 2662 wejścia. Najwięcej kupców spoza Polski przyjechało z krajów naszych południowych sąsiadów – Słowacji i Czech. Sporo było również Węgrów i Włochów.
Targowe atrakcje
W ramach uroczystości otwarcia oficjalnie tytuł „Trend-Skauta Polskiej Biżute [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|