Biżuteria na wystawie

Właściciele salonów jubilerskich, którzy umieszczają swoje kosztowności bez zaplanowanej wcześniej strategii, mogą więcej stracić niż zyskać. Nie można bowiem oczekiwać od klientów, że w natłoku kosztowność znajdą oni to czego potrzebują.
Pierwsze wrażenie
Klient postrzega salon jubilerski przede wszystkim poprzez jego witrynę. To ona jako pierwsza ułatwia klientowi podjęcie decyzji o wejściu do salonu i zapoznaniu się z ofertą, jaka się w nim znajduje. Umieszczenie w witrynie biżuterii jest jednym z podstawowych działań marketingowych, jakie może podjąć właściciel salonu jubilerskiego. – Właściciel salonu jubilerskiego może zdecydować się na dwa rozwiązania – mówi Marcin Mikczak, specjalista ds. marketingowych. – Na wystawie salonu umieścić najważniejszą część asortymentu albo ukazać klientowi mnogość produktów – dodaje. Oba rozwiązania mają swoje dobre i złe strony. Umieszczenie w witrynie najciekawszych rodzajów biżuterii ukaże dany salon jubilerski jako sklep, w którym klient może znaleźć biżuterię wytworzoną według nowoczesnego wzornictwa. Przekaże również komunikat, że w danym salonie wyznaje się zasadę mniej znaczy więcej, która spotyka się z pozytywnym przyjęciem przez klientów. Jednocześnie biżuteria, która zostanie pokazana w witrynie, może nie spodobać się klientowi, a to wrażenie może rzutować na sposób postrzegania danego salonu. Drugie rozwiązanie natomiast umożliwia właścicielom salonów jubilerskich wykorzystanie wystawy jako miejsca, gdzie w nieskrępowany sposób potencjalny klient będzie miał okazję obejrzenia licznych egzemplarzy bi [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Wiktoria Wilk