Biżuteria dla najmłodszych

Kolekcje biżuterii coraz częściej tworzone są z myślą o najmłodszych konsumentach, którzy znacznie częściej niż dotychczas przeznaczają swoje pieniądze na zakup pełnowartościowej biżuterii w najmodniejszych fasonach.
Zmiany na rynku
Producenci biżuterii od pewnego czasu zaczęli podporządkowywać swoje kolekcje pod potrzeby najmłodszych uczestników rynku jubilerskiego. Ich decyzje podyktowane były koniunkturą na biżuterię młodzieżową, która została napędzona przez koncerny odzieżowe. W związku z powyższym firmy jubilerskie podjęły walkę i wprowadziły do swojego asortymentu biżuterię, która cieszy się popularnością wśród młodzieży. – Najłatwiej scharakteryzować biżuterię młodzieżową jako ozdobę o niebanalnym wzornictwie, zawierającą w swojej kompozycji popularne motywy – mówi Mariola Brzebiesiewicz, projektantka biżuterii. – Młodzież lubi biżuterię, która umożliwi im wyróżnienie się z tłumu, nie boi się eksperymentować – dodaje. Młodzi konsumenci doskonale zdają sobie sprawę z własnych potrzeb. Biżuteria przeznaczona dla nich musi być nowoczesna, nie są zaintere- sowani klasycznymi modelami biżuterii. Stąd też w salonach jubilerskich i sklepach z biżuterią można znaleźć niekonwencjonalną biżuterię przeznaczoną dla młodzieży. – Młodzież jest grupą, która posiada konkretne oczekiwania wobec przedmiotów, które zamierzają kupić, ale także dysponują środkami finansowymi, które jej to umożliwiają – mówi Marek Nowotnik, ekonomista. – Na polskim rynku obserwujemy zjawisko, które jeszcze do niedawna cha [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|