Sprzedaż biżuterii przez internet

Sklepy jubilerskie i projektanci biżuterii także znacznie częściej niż dotychczas oferują swoim klientom możliwość zakupu biżuterii za pośrednictwem sieci. Internet daje ogromne możliwości, z których podstawową jest nieskrępowana odległością możliwość dotarcia ze swoimi produktami do potencjalnych klientów.
Sklep internetowy
− Właściciele salonów jubilerskich ograniczając się do sprzedaży tradycyjnej mogą proponować swoją biżuterię tylko lokalnym odbiorcom – mówi Marek Nowotnik, ekonomista. – Założenie sklepu internetowego powoduje, że krąg osób zainteresowanych kupnem wyrobów biżuteryjnych jest nieporównywalnie większy – dodaje. Sprzedaż biżuterii za pośrednictwem sieci internetowej staje się coraz popularniejsza wśród osób związanych z polskim rynkiem jubilerskim. Wiele firm produkujących biżuterię, salonów jubilerskich oraz projektantów biżuterii zdecydowało się na zaoferowanie swoich usług klientom z całej Polski. Znacznie prostszy stał się bowiem sposób obrotem towarami, przesyłka oraz dokonywanie płatności. Zakupy przez internet obarczone są także niewielkim ryzykiem, a nieuczciwi kontrahenci zdarzają się coraz rzadziej. Klienci także przyzwyczaili się do zakupów dokonywanych za pośrednictwem sieci. – Dzięki internetowi klienci mają znacznie większy wybór, m o g ą wybrać biżuterię, która spełni wszystkie ich oczekiwania, dokładnie ją obejrzeć, porównać ceny, a w razie jakiejkolwiek pomyłki odesłać do sprzedawcy w ciągu 10 dni – mówi Marek Notownik. Warto bowiem pamiętać, że wedle ustawy z 2 marca 2000 r. o oc [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak