Kobiecość na topie
Koniec roku zaskoczył zegarmistrzów. Do ich salonów masowo przybyli klienci, który postanowili kupić zegarek jako gwiazdowy prezent.W czasie gwiazdkowych zakupów zegarki cieszyły się dużym zainteresowaniem klientów. Wartym odnotowanie wydaje się fakt, że sprzedaż zegarków damskich niemal zrównała się z męskimi.
Sprzedaż damskich zegarków
Jeszcze do niedawna najczęściej kupowanymi zegarkami były zegarki męskie. W tym roku trend nieznacznie odwrócił się. – Damskie zegarki sprzedawały się w moim punkcie nad wyraz dobrze w tym roku – mówi Mikołaj Kulewiecki, zegarmistrz z Warszawy. – Największą popularnością cieszyły się zegarki biżuteryjne – dodaje. Klienci decydowali się także na tradycyjne zegarki na skórzanych paskach. Właściciele salonów zegarmistrzowskich podkreślają, że duże znaczenie przy ich wyborach miała kolorystyka zegarka oraz jego cena. – W segmencie zegarków damskich sprzedawały się najlepiej zegarki, których cena wahała się od 300 do 500 złotych – mówi Franciszek Zawodzicki, właściciel sklepu z zegarkami. – Nie można mówić o [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej