Sztuka sprzedaży srebrnej biżuterii

Wizyta w salonie jubilerskim powinna klientom kojarzyć się możliwością obcowania z małymi dziełami sztuki, które można nosić ze sobą na co dzień. Dlatego też właściciele salonów jubilerskich powinni umieć podkreślić walory estetyczne oferowanej biżuterii i sprawić, żeby wizyta w naszym sklepie nie była jednorazowa.
Jubiler źródłem wiedzy
Właściciele salonów jubilerskich są najczęściej jednymi fachowcami jubilerskimi, z jakimi klienci mają do czynienia w swoim życiu. Dlatego też sprzedaż srebrnej biżuterii powinna wiązać się z przekazywaniem klientowi wiedzy na temat produktu, który zamierza kupić. Klient powinien otrzymać pełną wiedzę na temat biżuterii, którą zamierza kupić. Powinien zostać poinformowany z jakiego metalu wykonana jest dana biżuteria, jakie kamienie się w niej znajdują, jak ją konserwować. – Przekazanie klientowi kompetentnej wiedzy na temat biżuterii buduje nie tylko zaufanie pomiędzy klientem a salonem jubilerskim, ale także sprawia, że klienci będą mieli większą wiedzę na temat biżuterii i bardziej świadomie będą podejmowali swoje decyzje zakupowe – mówi Bogdan Wyżykowski, jubiler. Zadaniem właściciela salonu jubilerskiego jest także uświadomienie klienta, że biżuteria, szczególnie autorska, jest działem sztuki jubilerskiej i jako taka posiada swoją wartość, nie tylko majątkową, ale także estetyczną. – Udzielanie informacji na temat autora danej biżuterii powoduje, że klienci zdają sobie sprawę, że biżuteria jest formą sztuki współczesnej, równorzędn e j z obrazem czy rzeźbą – mówi Marcin Bagiński, projektant biżute- rii. [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej