Opakuj swój skarb
W czasach, gdy większości zakupów dokonujemy za pośrednictwem sieci, na znaczeniu zyskuje opakowanie, w którym klienci otrzymują kosztowności. Jest to czasami jedyny kontakt klienta z naszą marką jubilerską. Opakowanie musi kryć w sobie aurę luksusu i zastąpić osobistą wizytę klienta w sklepie z biżuterią.
Warto zastanowić się, jakie opakowania na biżuterię zamówić, aby nie tylko zakupione przez klientów kosztowności prezentowały się w nich dobrze, ale także aby klient poczuł się wyjątkowo ze względu na wybór danej marki jubilerskiej.
Stop bylejakości
– Klient, który przekracza drzwi salonu jubilerskiego, znajduje się w innym świecie, świecie luksusu i marzeń. Biżuteria nie jest przedmiotem codziennego użytku, to zamknięte w metalu szlachetnym marzenie czy o wspaniałym ślubie, czy wystawnym balu, czy przynależności do danej grupy społecznej – mówi dr Katarzyna Miśkowska, specjalistka ds. marketingu. – Dziś coraz częściej klienci dokonują zakupów za pośrednictwem sieci, co sprawia, że trudno w nich wyzwolić szereg odczuć, które towarzyszyły wizycie w tradycyjnym sklepie, dlatego tak ważny jest nośnik emocji, jakim staje się opakowanie – wyjaśnia. Opakowanie musi być dostosowane do konkretnego rodzaju biżuterii. Nie można więc zdać się na przypadek i zamówić do swojego sklepu opakowań standardowych, które poza użytecznością nie pełnią żadnej funkcji. Im więcej emocji, ale i informacji zamkniemy w pudełku, tym większa szansa, że klienci będą częściej wybierali naszą markę jubilerską. – Komunikat, jaki wysyłamy klientowi za pośrednictwem pudełka, musi być jasny: jesteś dla nas ważny, a nasza marka jest tą najlepszą. Dlatego też warto zaprojektować własne pudełka, wyróżniające się na tle innych opakowań jubilerskich. Im ciekawsze, tym lepsze – wskazuje Katarzyna Miśkowska. Współczesne technologie produkcji pozwalają na stworzenie pudełek pod konkretne oczekiwania właścicieli sklepów z [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej