Wyposażenie sklepu a sprzedaż

Wpływ na zwiększenie sprzedaży w salonie jubilerskim ma nie tylko dostosowanie asortymentu do potrzeb klientów, ale także stworzenie atmosfery, w której dokonywanie zakupów to przyjemność.

pj_2010_12-1.jpg

Zwielokrotnienie sprzedaży zależy, według specjalistów od marketingu, od wielu elementów – jednak do najistotniejszych należy wystrój sklepu.


Magia u jubilera

- W salonie jubilerskim klient powinien czuć się dobrze a całe wyposażenie powinno nastrajać go do zakupów - mówi Magdalena Palko, specjalistka ds. marketingu. - Biżuteria jest produktem luksusowym i jako taki produkt powinna zostać oferowana klientom - dodaje. Wyposażenie wnętrza salonu jubilerskiego powinno odpowiednio współgrać z oferowanym asortymentem. Zarówno meble, kolor ścian, jak i gabloty, powinny podkreślać walory sprzedawanej biżuterii przy jednoczesnym zachęcaniu do zakupów. Nie można zapominać, że biżuteria jest produktem, który wymaga odpowiedniej oprawy. Nie można sprzedawać jej jako każdego innej rzeczy. – Biżuteria kojarzy się większości ludzi z luksusem, dlatego też po przekroczeniu progu salonu jubilerskiego klient powinien mieć wrażenie, że wkracza do magicznego świata – mówi Magdalena Palko. Ważnym elementem, który umożliwia wytworzenie magicznej atmosfery jest umiejętne operowanie światłem oraz ustawienie mebli jubilerskich. – Przede wszystkim ważne jest odpowiednie wyeksponowanie biżuterii – mówi Marcin Krzywicki, aranżator wnętrz. – Kosztowności muszą być widoczne, każdy klient musi mieć możliwość obejrzenia asortymentu, który znajduje się w naszym sklepie, z drugiej strony nie można wytworzyć wrażenia chaosu – dodaje. Każda kolekcja biżuterii powinna zostać odpowiednio wyeksponowana, do czego najlepiej służą gabloty z paroma półkami, z których każda posiada własne oświetlenie. Nie można jednak zapominać, że na każdej półce biżuteria powinna zostać ustawiona w nieco inny sposób, tak aby klient og [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Wiktoria Wilk