Moda ślubna
Młodzi Polacy odwiedzający salony jubilerskie z okazji zawarcia związku małżeńskiego oczekują nowoczesnej i niekonwencjonalnej biżuterii. Chcą za pomocą pierścionka zaręczynowego i obrączek wyrazić nie tylko swoje uczucia, ale także zamanifestować światu swoje przekonania. Dlatego też szukają biżuterii, która w pełni odda ducha czasów, w jakich żyjemy.
Narzeczeni wybierają biżuterię stworzoną z metali i kamieni szlachetnych. Jednak ich preferencje co do designu i kamienia są bardzo różne. Trudno ustalić wspólny mianownik dla kupowanej przez Polaków biżuterii ślubnej.
Minimalizm i jakość
Z jednej strony klienci salonów jubilerskich stawiają na minimalizm. Im delikatniejszy pierścionek zaręczynowy, tym lepiej – najczęściej z brylantem. I klasyczna obrączka wykonana z białego złota. – Można powiedzieć, że takich klientów w naszym salonie jest najwięcej – mówi Małgorzata Kręga, pracownica salonu jubilerskiego Złoto w Warszawie. – Jednak nie można nie zauważyć, że kobiety chcą posiadać biżuterię nietuzinkową. Dlatego też coraz częściej zamiast diamentów decydują się na kamienie kolorowe, pośród których najpopularniejszym jest rubin – dodaje. Na decyzję o wyborze biżuterii ma wpływ światopogląd klientów, dlatego coraz istotniejsza staje się nie tyle wartość danego wyrobu, ile sposób pozyskania surowców do jego wykonania. – Klientom zależy, aby biżuteria wykonana była z materiałów jubilerskich pochodzących z legalnych źródeł. Często pytają, skąd pochodzi dany kamień czy złoto, ale co ciekawe, nie zawsze [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|